branding, kivitelezés, gyártatás, logótervezés, arculattervezés
Az RC Invest egy olyan vagyonkezelő társaság, amely azzal a céllal lett létrehozva, hogy az informatika és az oktatás területén értékeket teremtsen. A tulajdonában lévő cégek portfoliója ennek a tudatos célkitűzésnek az építményei.
A cég vezérigazgatója ügynökségünket kérte föl, hogy megtervezzük a cég logóját. Átfogó egyeztetések és több alapvető ötlet felvázolása után az „építőkocka motívum”-ban egyeztünk meg alapvető motívumként, hogy kifejezzük a cég fejlődést elősegítő, építkező, támogató jellegét.
Geometrikus alapokra - egy háromszög terülőmintára - építettük fel a logó szerkesztési elvét, ezzel is alátámasztva az egész struktúrát. A kék különböző átmeneteit használtuk, és a „Barlow Semi Condensed” betűt választottuk a név kiírásához. Készítettünk egy rövid stratégiai összefoglalót a logó használatához, a színek különböző felhasználási területeiről, a „white space”-ről.
Örömünkre szolgált, hogy részesei lehettünk egy ilyen nagyszerű kezdeményezés építésében és vizuális támogatásában. Munkánknak köszönhetően a szervezet kapott egy modern hatású, különböző felületeken is jól használható jelet, amely lehetőséget ad egy komplexebb, teljeskörű arculat felépítéséhez.
3D tervezés, standépítés, standtervezés
Ügynökségünket a Dreiv magyarországi képviselete bízta meg azzal a feladattal, hogy egy nagyszabású nemzetközi vezetéstechnikai konferencián állítsunk fel, egy hozzájuk méltó megjelenést. A berlini konferencián egy modern technikai felszereltséggel rendelkező lenyűgöző standot hoztunk létre a számukra.
3D tervezés, standépítés, standtervezés
A müncheni központú, több, mint 110 éves múltra visszatekintő Knorr-Bremse mértékadónak számít a modern fékrendszerek fejlesztése, gyártása, forgalmazása és szervize területén a vasúti és a haszongépjármű üzletágban egyaránt.
web, webdesign, reszponzív oldaltervezés, branding, logótervezés, arculattervezés
A jogosítvány.com egy online autósiskola-kereső portál, ami olyan átfogó keresőfelületet ad a tanulni vágyóknak, ahol egy helyen szerezhetnek információt a különböző autósiskolákról, és pár kattintás után jelentkezhetnek az általuk választott képzőszervhez. A célcsoport elsősorban a 17-25 év közötti korosztály.
branding, kivitelezés, gyártatás, logótervezés, arculattervezés
Az 'Ingram Micro Magyarország' cégünket kérte fel, hogy megtervezzük 'Cyber Security' brandjüknek a logóját és arculatát. Határozott arculatkialakítására volt szükség, melyben a logó kellőképpen tükrözi a cég profilját, annak magas szintű technológiai szemléletét és jövőbe mutató megoldásait.