Ügyfeleink és a piac megújuló igényeinek kiszolgálására több stratégiai üzletágat működtetünk, köztük a Contact Centert. Cégünk folyamatos fejlődésen ment és megy keresztül a mai napig, így tudunk komplett, kulcsrakész megoldásokat kínálni. A CC üzletág modern infrastruktúrával, új szolgáltatásokkal és költséghatékony megoldásokkal kívánja versenyelőnyhöz juttatni régi és jövőbeli partnereit.
Egyik legnagyobb erősségünk a humán erőforrásban rejlik. A folyamatos oktatásokon túl állandó minő-ségellenőrzés garantálja a magas színvonalú ügyfélkezelést. A minden igényt kielégítő híváskezelő rendszer mellett a modern IT infrastruktúra és nem utolsó sorban a M&F többi üzletágának szoros együttműködése garantálja a kiemelkedő minőséget.
Erre a kérdésre minőségi munkavégzéssel, gyors és folyamatos kapcsolattartással, valamint modern technológiai megoldásokkal szeretnénk megadni a választ! Mindezt versenyképes és rugalmas árképzéssel párosítva a kölcsönös elégedettség érdekében.
FIRST LEVEL SUPPORT
ügyfélszolgálat támogatás/tehermentesítés
Az Ön ügyfélkezeléssel foglalkozó munkatársaitól átvesszük az általános kérdések és ügyek megválaszolását. Így a kollégáihoz már csak olyan hívások érkeznek, amik ténylegesen igényelik a szaktudásukat. Ezzel csökkentheti munkatársai leterheltségét, a várakozási idő optimalizálásával pedig növelheti a hatékonyságot és az ügyfélélményt.
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
információs vonal
A mai rohanó világban egy termék vagy szolgáltatás sikerének egyik legfőbb kulcsa az ügyfelek tájékoztatása, kérdéseiknek megválaszolása, panaszaiknak kezelése. Kollégáink mindenre kiterjedően segítséget nyújtanak az érdeklődők részére, telefonon vagy e-mailben. Legyen szó folyamatosan üzemeltetett ügyfélszolgálatról, vagy kampányokat támogató információs vonalról.
LEAD GENERÁLÁS
Értékesítés előkészítés
Hívásainkkal kiszűrjük az adatbázisból azokat a cégeket, ahol érdeklődést mutatnak az Ön terméke vagy szolgáltatása iránt. Az általunk elért célszemély beleegyezésével átadjuk a kapcsolattartási adatokat telefonos, e-mailes, vagy akár személyes megkeresésre kollégái számára. Így munkatársaira már csak a sales folyamat utolsó része hárul, az üzlet megkötése.
PROFILOZÁS
Adatbázis frissítés és építés
Naprakész kapcsolattartási adatokat biztosítunk Önnek meglévő és leendő partnereihez. Felkutatjuk az Ön számára fontos ügyekben döntéshozó célszemélyt, egyeztetjük az elérhetőségeket és hozzájárulást kérünk, hogy a jövőben Ön megkereshesse ajánlataival, rendezvényeivel kapcsolatban. Mindezt a célzottabb kommunikáció és az üzleti folyamatok hatékonysága érdekében.
RENDEZVÉNY - KONFERENCIA
Esemény támogatás
A jól szervezett szakmai rendezvény emeli az Ön cége presztízsét és új ügyfeleket hozhat. A kiküldött meghívókat telefonos felkövetés kíséri a nagyobb részvételi arány érdekében. Munkatársaink felmérik a részvételi szándékot, válaszolnak a felmerülő kérdésekre, segítenek a regisztrációban. A rendezvény után a résztvevőktől visszajelzéseket gyűjtünk.
EDM KAMPÁNYOK TÁMOGATÁSA
Hatékonyság növelése
A DM alapú e-mail kampányok hatékonysága megsokszorozható telefonos támogatással. Ellenőrizzük, hogy megérkezett-e az Ön üzenetét tartalmazó levél és tájékoztatjuk annak tartalmáról. Igény szerint adatokat egyeztetünk a további kapcsolattartás érdekében, újraküldjük az e-mailt és információkat rögzítünk. Legyen ez egy apró észrevétel, vagy akár vásárlási hajlandóság.
E-Educatio Zrt.
First level support
Egy termék vagy szolgáltatás sikerének a kulcsa nagyban függ az ügyfelek tejes körű kiszolgálásától és elégedettségétől. Az ügyfélélmény az a tényező, ami törzsvásárólt csinál az egyszeri vevőből, ami emeli egy cég presztízsét, kiemel a tömegből és megkülönböztet a versenytársaktól.
Bővebben >>