Epala alapítvány arculat kialakítás, és marketingkampány

Az Epala alapítvány célja a közoktatásban (köznevelésben), felsőoktatásban és más iskolarendszeren kívüli intézmények alkalmazott pedagógusainak (nevelőinek) és az intézmények hallgatóinak munkáját, fejlődését nemzetközi színvonalú, modern oktatási, módszertani és technológiai eszközökkel támogassa. Fő profilja alapvetően a komplex e-learning rendszerek építése. Ügynökségünk megbízást kapott a cég brand arculat, és a weboldal teljes körű újratervezésére, így a belső megújulásnak a külső átalakítás ad nyomatékot.

CÉLJAINK

A tervezési folyamatban elsődleges szempontként fogalmazódott meg egy olyan formai világ megalkotása, mely egyszerre utal az intézmény értékeire, annak szellemiségére és célkitűzésére. Ezen tényezők figyelembevételével jött létre egy olyan karakteres, aktuális trendeknek megfelelő intézményi arculat, mely alkalmas az összes célcsoport (diákok, tanárok, szülők) megszólítására, illetve az intézmény újrapozícionálására. Minthogy a brand elsősorban online matematika tananyagok promotálásával foglalkozik, fontosnak tartottuk az arculattervezés, és a marketingkampány kialakításakor, hogy a vidám, fiatalos, színes, könnyen érthető, és befogadható megjelenés mellett a matematika geometrikus, szabályokhoz igazodó világát is megjelenítsük.

LOGÓTERVEZÉS

Eredeti elképzelésünket követve, geometrikus formákból kiindulva, és egyértelműen megfogalmazott szabályszerűségeket követve alkottuk meg a színes, és vidám, könnyen értelmezhető formavilágot. A színek választásakor Johannes Itten munkásságát vettük alapul.
A logókban szereplő alapvető motívumok visszaköszönnek védjegyként a különböző ügyviteli anyagokon (boríték, levélpapír), illetve egyéb jellegzetes arculati elemeken (nyomtatott szóróanyagok, roll-up, stb…).
Az ikonsor tervezésénél, akárcsak a logóban, egyszerű geometriai formákból építkeztünk, minden ikont három színből oldottunk meg.
A weboldal tervezésekor a nyomtatott arculatból visszaköszönő elemeket felhasználva, könnyen, és gyorsan értelmezhető, “ikonerős” reszponzív oldalt terveztünk.
Az arculati átalakításának eredménye egy fiatalos szemléletű, modern, színes, lendületes és egyedi intézményarculati világ, amely friss, időtálló jelleggel bír, és amely lehetőséget teremt az alapítvány, és társintézményei webes és nyomtatott arculatának bővítésére.

További esettanulmányok